Anne – Mama (2013) Türkçe Altyazılı İzle

Anne – Mama (2013) Türkçe Altyazılı İzle
PUAN : 7.1
Anne – Mama (2013) Türkçe Altyazılı İzle 7.1 / 10 1 kullanıcı oyu.
İMDb 7.1
Altyazı
720P

 141449İZLENME

 0FAVORİ

Film Hakkında:İki küçük kız annelerinin ölümüne şahit olmuş ve o gün ortalıktı kaybolmuşlardır.Tanımadıkları kişilerin yanında kalırlar,Victoria ile Lilly hayatta yıllarca nasıl kaldı neler yaşadılar.Kızlar da bilinmeyen tuaf tarafları nedir yoksa şeytani güçleremi sahipler?
 Oyuncular:

Jessica Chastain, Nikolaj Coster-waldau, Megan Charpentier, Pamela Farrauto, Morgan McGarry

 Yönetmen:

Andres Muschietti,


 Film Etiketleri:
Detay
  Yorum Alanı 36 Yorum Yapılmış
Misafir
Captcha
Avatar
Ziyaretçi
Lena 16 Şubat 2013, Cumartesi
süper
Avatar
Ziyaretçi
leyla 17 Şubat 2013, Pazar
sen nasıl bir filmsin ya.. Çok iyi..
Avatar
Ziyaretçi
yıpratırım 17 Şubat 2013, Pazar
pardon kuzenim yazmış.
Avatar
Ziyaretçi
ayşenur 20 Şubat 2013, Çarşamba
süper bi film
Avatar
Ziyaretçi
bu filmi 150 kere izledimmm :D 20 Şubat 2013, Çarşamba
çoş
Avatar
Ziyaretçi
KENAN BURAK 21 Şubat 2013, Perşembe
HARIKA TAVSIYE EDERIM MÜTİŞ VE DUYGUSAL
Avatar
Ziyaretçi
yasemin 21 Şubat 2013, Perşembe
süper diyenler hayatında film izlememiş herhalde kendini izlettirdi evet ama hiç bir mantığı yok. ayrıca korkuda değil tavsiye etmiyo değilim ama yorumları dozunda bırakmalı .
Avatar
Ziyaretçi
serdar 21 Şubat 2013, Perşembe
güzel bir film, meşhur bir korku filmini anımsatıyor, iyi bir ses sisteminiz olsun izlerken de yanınızda biri mutlaka bulunsun.
Avatar
Ziyaretçi
ırmak 22 Şubat 2013, Cuma
mükemmmellllllllll
Avatar
Ziyaretçi
Tuana 22 Şubat 2013, Cuma
Hala filmin etkisindeyim korku gerilim iyi ayarlanmis efektler yerinde senaryo sürükleyici tipik bir korku filmi gibi görünsede sasirtici ilerliyor ve azda olsa dadinda bir duygusalik var bence bosa zaman kaybi degil kan yok asma kesmede yok iskencede yok ama oyuncular filmin ilerleyisi sizi bagliyor ben beyendim iyi seyirler arkadaslar
Avatar
Ziyaretçi
didem 23 Şubat 2013, Cumartesi
bence gayet guzeldı ama 2 si cıkarmı bılmem.sonucta vıctorıa hayatta kaldı.
Avatar
Ziyaretçi
survivor 23 Şubat 2013, Cumartesi
tipik HALKA filmi tarzı....belkı bayanlar sevebılır annelık duygusunu işlemiş....10 üzerinden 4 eder...zaman kaybı...
Avatar
Ziyaretçi
merve 24 Şubat 2013, Pazar
Arkadaşlar bence çok güzel film gereksiz yorum yapanlara aldırmayın izlemenizi tavsiye ederim.
Avatar
Ziyaretçi
hatcee 24 Şubat 2013, Pazar
beğenmedim ama kişilik gelişiminde cevre faktörünn ne kdar önemli oldugunu hatırlatıyor vakti olan izlesin iiki sinemada gitmemişim
Avatar
Ziyaretçi
melcay 24 Şubat 2013, Pazar
hiç bir mantığı yok.annelik dışında etkileyici tarafı yok.korku hiç yok.çok zamanınız varsa izleyebilirsiniz.Ama gerek te yok.
Avatar
Ziyaretçi
melcay 24 Şubat 2013, Pazar
Bu arada 10 /3.5 ten yukarı etmez.
Avatar
Ziyaretçi
film kurdu 26 Şubat 2013, Salı
anladık he taam
Avatar
Ziyaretçi
MAMAMAAA 28 Şubat 2013, Perşembe
Güzel filmdi rabiya diyor ki : her filimin sonu mutlu biterdi bu niye mutlu bitmedi ? Lilliy gitmemeliydi korku değil ama etkileyiciydi zaman kaybı diyenlerde saçmalamasınlar her filmin ayrı bir etkisi vardır..........
Avatar
Ziyaretçi
victoria 01 Mart 2013, Cuma
MAMA niye liliyi goturdunn :(
Avatar
Ziyaretçi
Leyla 01 Mart 2013, Cuma
Ben bunun sinemasına gittim acayip korkunç yaa :D
Avatar
Ziyaretçi
Süleyman 02 Mart 2013, Cumartesi
Film Süper Bİşey Aynı Evdeki Düşman Filmine Benziyo Bu Filmide TavsiyeEderim Evdeki Düşmanıda :P
Avatar
Ziyaretçi
Sıla 03 Mart 2013, Pazar
Kardeşlerin ayrılmasına çok üzüldüm film süperdi izlemeye değer :)
Avatar
Ziyaretçi
sinan 03 Mart 2013, Pazar
insanlıın yaptııı en guzel film bu filmi sevmiyen duygusuz
Avatar
Ziyaretçi
sebus 03 Mart 2013, Pazar
bundan sonra kiraz yok kelebek yok evde tek başına korku filmi hiç yok...çok beğendim...
Avatar
Ziyaretçi
ercan 05 Mart 2013, Salı
beğenmedim diyenlere bakmayın siz film süperdi yaa
Avatar
Ziyaretçi
Acacia 05 Mart 2013, Salı
Bence film güzeldi ama sonu biraz değişik bitti :/ Bence film harikaydı konusu falan ama eleştirilemeyecek şey yok denmez şimdi mesela o hayaletin bilgisayarla yapıldığı çok belliydi ama yine de süperdi :)
Avatar
Ziyaretçi
takar 09 Mart 2013, Cumartesi
türünde güzel bir film izlemeye değer.
Avatar
Ziyaretçi
ßeyza 10 Mart 2013, Pazar
Acayip güzel bir filim tavsiye ederim.......
Avatar
Ziyaretçi
thyke06 11 Mart 2013, Pazartesi
saçma sapan film.zaman kaybı.hatta bu filme iyi diğenlerin zevkini seveyim
Avatar
Ziyaretçi
pelin 15 Mart 2013, Cuma
film çok güzeldi özellikle şu zamanların diğer korku filmlerine bakacak olursak bu harikaydı. arkadaslar korku filmınde mantık olmaz daha doğrusu korkulan bişeyde mantık aramayın mantıklı olsa korkmayız değil mi??
Avatar
Ziyaretçi
kaan 21 Mart 2013, Perşembe
mükemmel filmmm sadece sonunu pek beğenmedim mama birden kızların üstüne koşunca çok korkmuştumm
Avatar
Ziyaretçi
gülfem özbay 02 Mayıs 2013, Perşembe
ben bayıldım önce fragmanını izledim kesinlikle izlediğim her sanıyeye deger bı fılm.tavsıye edıorum
Avatar
Ziyaretçi
rezz 04 Mayıs 2013, Cumartesi
çok güzeldi. teşekkürler.
Avatar
Ziyaretçi
ilke naz çetin 16 Haziran 2013, Pazar
dünyanın en güzel film iydi korkunç olsada zaten korku filmi güzeldi herkeze öneririm
Avatar
Ziyaretçi
nazlı 19 Haziran 2013, Çarşamba
film süperdi ama sonu böyle bitmemeliydi :((((
Avatar
Ziyaretçi
aleyna 23 Şubat 2016, Salı
güzelmiş mama benim mamam
  BENZER FİLMLER